080108

jag förstår inet vad det är med folk, har dom inte nog med egna problem utan dom ska även lägga sig i andras.

jag tycker det är jobbigt att bråka med mina ovänner, att folk orkar bråka med sina vänner ovänner det förstår jag inte, har dom inte nog med bråk själva eller.

har kommit fram till att folk har verkligen inget liv, det enda folks liv går ut på är att snoka i andras liv. att lägga sig i andras liv, är inte riktigt min stil och jag föstår faktiskr verkligen inte varför andra folk vill göra det, till vilken nytta. vad finns det för mening? det är inte speciellt kul, inte spännande, endast väldigt tråkigt.

men jag kan erkänna även jag avr sån innan, snokade runder lite i andras liv, la sig i saker men inte ens hade med att göra osv.

som i lördes, jag bråkade med en tjej oh helt plötsligt kommer det en annan tjej som lägger sig i. varför? vad hade hon med det att göra.

och varför ska man hitta på en massa lögner? dom jävla blattarna ( ja rent ut sagt dumma i huvudet var dom, och nej jag drar inte alla över en kam, utan jag menar just dom som var på festen i lördes.) vad finns det för mening att gå runder och säga att jag sagt hora till en tjej när jag aldrig ens har pratat med henne, inte ens sagt hej till henne. jag fattar ingen ting.

är det såhär det ska vara i framtiden, folk ska lägga sig i ens liv, folk ska hitta på saker, folk ska förstöra?
jag hoppas verkligen inte det, för jag vill inte ha ett sådant liv. vem vill ha det?


nej just i sådana här stunder är jag tacksam för att jag har mina vänner, mina vänner som jag kan berätta allt för och verkligen kan lita på. mina vänner som varken ljuger eller bedrar. tack för att ni finns. jag älskar er och är väldigt tacksam för att ni finns i mitt liv.



<3 nikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0