080109

GAHHHHHHHHH jag är så förbannad. Förbannad på allt och alla. Människor som man tror är ens vänner bara sviker kallar en dittan och dattan. DRA ÅT HELVETE, rent ut sagt. Så här arg har jag inte varit på länge, eller arg är jag inte.  Besviken är kanske ett bättre ord på det, ja jo. BESVIKEN är ett bra ord. 

 Hela denna veckar har inte varit min vecka, om man kan säga så.

Ingen praktikplats har jag heller för att dom håller på att bygg om så dom kunde inte ta emot mig. Detta fick jag reda på igår. Min fösta tanka var, jaha vad ska jag då göra.  Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, eller jo det vet jag men jag orkar inet göra det. Imorgon ska jag gå upp tidigt och ta mig in till stan endast för att leta praktikplatser. kul? Nej inte precis. Jag tycker det är skolans jävla ansvar att hitta en praktikplats till mig, men gör dom det, NEJ!

Nej jag är så arg att jag inte ens kan skriva mer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0