080121

Idag fyller min syster 15, grattis syster yster.

Läste din blogg idag sofie, fan vad du är löjlig helt seriöst. PATETISKT!
Det roliga är att du säger att jag snackar skit, haha jag har inte sagt ett enda ont ord om dig, det enda jag sagt är det med timmy som du berättade för mig. och det är inte skit snack utan sanning! Så det med dagis, det är nog du som fastnat i den åldern, för det folk berättar till en i förtoende säger man inte till andra. det är det som är skillnade mellan oss jag kan hålla saker för mig själv. Tur för dig att jag inte är som jag var innnan, för då hade du fått en sån jävla smäll. Innan tyckte jag faktiskt synd om dig för att folk snackade skit om dig osv, men nu, nu tycker jag fan du får skylla dig själv. Inte konstigt att folk inte tycker om dig och snackar skit. Du ska föreställa att vara 16 år, herre gud, man kna tro att du är 5.  Allvarligt talat väx upp för fan. inte konstigt att din pappa inte vill veta av dig. hade fan inte jag heller. :s


Ja ja nog pratat om det. Vad har hänt i helgen då? Fredags umgicks jag med Johan, oskar och pilla, trevligt trevligt. Lördags var det att umgås med Hanna och ema. kollade lite på fotboll. efter det träffade vi emelie "päron"  och umgicks lite med henne. Vi stack till målet och jag vann 200:- på 20:- ganska gött. efter det körde emelie oss in till stan igen och vi satt oss på fredds för att käka lite. Åkte hem med robin sen när han hade spelat färdigt. När jag kom hem somnade jag direkt. Söndags tränade jag i 2 timmar, har blivit duktig nu :p
Tack för en trevlig helg vänner : )

Idag ska jag träna och sen är det nog faktiskt läxa som gäller tyvärr. Måste plugga på Körkortet med, måste bli färdig med skiten nu, har skjutit upp det aldeles för länge nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0