080128

orkar inte skriva igentligen, men får väl uppdatera er lite om mitt liv.
fredes bar det av till malmö, alltid lika trevligt.  Lördags fika med linnea och sen till perstorp på fest, trevligt folk med vissa undantag. Men helt oki.Vid 3-4 kom jag och hanna hem till henne, helt döda som vi var deckade vi nästan direkt. Söndag morgon va ett helvete, ont i halsen som fan men jag fick mina coco puffar, fan vad gott det är  ; )

Tack för en trevlig helt : )


Herre gud precis som om jag inte fattar vem du är "jag villvara anonym" herre gud vågar du inet ens stå för dina åsiket är dom inte ens värda att ta till sig. Det är ju bara löjligt. byter vänner lika ofta som jag byter underkläder, nej det tror jag inte att jag gör. för vad jag evt byter jag undrekläder minst en gång om dagen. och vänner byter jag inte ofta. eller både ja och nej, haha. har mina riktiga vänner, dom byter jag aldrig ut, sen har jag sådana låtsasvänner, dom kan jag byta ut med jämna mellanrum. som jag gjorde ex med dig. : )


Nej nog snackat om det, orkar inte bry mig, Har kommit fram till att jag har väldigt mycket i skolan nu som ska vara färdigt ganska snart, ett svenskarbete, ett engelskaarbete, ett information och layout b atbete,  och ett annat arbete som jag inte ens vet vad det heter. och på allt detta har jag börjat på 3 extra kurser: psykologi A, Bokföring, och företagsekonomi A. dessa lektioner ska jag ha på eftermidagen 15.45 till 17.45 väldigt jobbigt. så kommer mina dagar se ut måndag - onsdag sen praktik på torsdag och fredag i k-stad. Herrew gud vad har jag gett mig in på. Ja ja får väl hoppas att jag klarar av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0