080625

lön idag, ganska skönt med lite pengar på kortet. :)


ganska länge sen jag skrev nu,  har inte hänt så mycket i mitt liv, har träffat en underbar pojke, men som vanligt så har jag otur.. Han ska vara utomland i ett år, och han åker snart. visste att jag inte skulle börjat träffa han, visste att det skulle bli så här. fins bara en sak att göra åt saken, sluta träfa han nu, så blir jag inte helt förkrossad sen när han åker.

Jag, Bettan, Emelie, Mimi och Ali har nästan bestämt att vi ska åta till turkiet i augusti.. ska bara förssöka övertala Ali lite mer för han vill inte riktigt....men det fixar vi lätt.. och sen ska Bettan bara försöka övertala sin mamma att ge henne pengar..  annars  får väl jag och Emelie åka själva haha


Idioten skrev nyss och frågade om han skulle köpa en tv för 15 000.. ett impulsköp, herre gud han är riktigt korkad haha... men hans val.



nej nu orkar jag inte skriva mer ha det gött gay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0