080303

nu är det måndag igen och ja det är väldigt jobbigt, veckorna går riktigt snabbt nu men helgerna ännu snabbare.

Idag har vi pratat om saras begravning hela klassen ska dit nu på onsdag kl 13.00

Jag har tror jag äntligen har kommit fram till vad jag vill med mitt liv nu, när jag tar studenten så ska jag sommarjobba här i sverigen men efter sommmaren ska jag jobba i Danmark, jag ska söka jobb nu i sommar, känns så jävla skönt att jag kommit fram till vad jag vill med mitt liv nu. Jag har planetar det så här, jag jobbar i sommar, samtidigt söker jag jobb i danmark och letar lägenhet i malmö. får jag inet lägenhet innan jag får jobb bor jag i damnark hos min gamelmorfar. så bostad fixar sig alltid. så efter sommaren slipper jag äntligen denna hålan, ska bli så skönt att slippa alla falska människor och alla tråkiga idioter och endast umgås med människor som är trevliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0