080307

fredag idag riktigt skönt, är väldigt trött på praktiken nu, vill bra hem och sova.

Vaknat på helt fel sida har jag med gjort vilket har resulterat i att jag har varit på väldigt dåligt humör och näst in till skällt på alla som bett mig göra saker eller frågat mig något.

Hela helgen för mig själv nu, bara jag hemma resten av familjen är i Stockholm på SM, orkade inte följa med är hellre hemma och njuter.


Riktigt trött på er är jag nu, här tror jag att vi bestämt något, jag hade till och med sett frm emot det och sen bara skiter ni i det, kul nej inte speciellt. Men alla lär vi oss av våra misstag. Sista gången jag bestämmer något med er. Är väldigt trött på era ursäkter nu, ni kan inte allvarligt talat tro på att jag ska tro på dem. Herre gud!

Vad ska jag göra idag då? jo jag ska träna när jag kommer hem gå ut och gå en lång runda med min hund och få lite koll på mina tankar. baka lite kladdkaka, har stulit Mys resept nu så får hoppas dem blir lika goda som hennes nu. Robin kanske kommer och hälsar på en liten stund och my med för hon ville ha kaka, haha.
senare på kvällen kommer antagligan johan, så ska jag umgås lite med han. och allra sist ska jag sova, ska bli så jävla skönt att få sov ut, behöver verkligen det nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0