080310

Måndag igen och jag är ovanligt trött, har inet kunnat sova alls nu i helgen.
Helgens bravader såg ut så här:  fredags var jag hemma, umgicks med johan, spelade lite wii och bara umgicks. Lördags var det ute kväll med tjejerna, vi stack och bowlade och när vi väl var på bowlingen så träffade vi killarna, efter bowlingen så hoppade vi allihop in i en bil och körde till biljardkompaniet väl där började vi dricka ännu mer. spelade lite biljarn och ja jag är väldigt gym på det, och nje jag fuskade inte :p sen helt plötsligt var idioten där:s inte så kul eftersom vi har bestämt att vi bara ska vara vänner och att vi inet skulle träffas mer. blev lite deprimerad men det försvann lika snabbt som spriten flödade ner i min strupe.  När vi spelat färdigt och vi kände att vi blivit lite för fulla packade vi in oss i en bil igen och körde hem. väldigt rolig bilresa haha, "stäng av fläkten, stäng av fläkten!"
och jag blev kallad Bodelsson och mini ponny haha....
så helgen har varit roktigt rolig, förutom i söndags för då kom bakfyllan inte så kul. Men den gick över efter ett tag, sen var det bara att ligga i sängen hela dagen och tycka synd om sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0