080310

Vet inte vad det är med mig, är helt deprimerad osv, varken äter eller sover. Eller ja jag har ätit lite idag men hela helgen åt jag 5 mackor sammanlagt typ. det är något med dig som jag inet kan sätta fingret på, du är speciell. Det är kanske för att du förstår mig, du ser rakt igenom mig. Jag känner mig så konstig. Jag vill vara me dig, kan du inet förstå det. Kan du sluta vara "rädd"  du tycker om mig det har du själv sagt vad har du att förlora? Inget, du har absolut inget att förlora bara allt att vinna. Men det är ditt val, vdu vill inet vara med mig, inte på det sättet. Men jag kan inet vara din vän just nu, men längre fram är jag gärna det.  Fan vad jag hatar kärlek det är bara till besvär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0