080311

Nu börjar jag bli riktigt irriterad på dig -------  va fan är ditt problem. Din äckliga jävla hora, eller förlåt slampa för det är fan inte en jävel som vill betala för att knulla dig.  Har jag gjort dig något eller? för i så fall kan du juh säga det istället för att kaxa dig anonymt på min blogg, det roliga är att du är så feg att du inte vågar säga vem fan du är. Men du ska veta att jag har mina misstankar och när jag väl är 100% säker på att det är du så jävlar.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------dET JAG SKRIVIT OVAN HÖR INTE IHOP MED DELAN JAG SKRIVIT UNDER! Så att det inte blir några missförstånd

madde: varför sa du att jag sagt något haha
jag: jag kunde inte hjälpa det är riktigt trött på¨henne nu
madde: nej för hon skrev till mig sen och frågade varför jag sa det till dig, jag fick juh inte det egentligen
jag: haha nej men madde du ljuger juh
madde: ja och du knullar runder med alla haha
jag: herre gud alltså den tjejen har psykiska problem
madde: ja jag har ingen anledning till att ljuga för dig
jag: nej jag vet däremot har hon desto större anledning

Alltså sofie du är riktigt störd i huvudet vet du om det, psykiska problem.

Sanningen kommer alltid fram med tiden om man inte kan ljuga som jag haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0