080312

oki, jag kunde inte hålla mig ifrån denna blogg. plus att den andra bloggen är cp just nu kommer inte in på den nu :s

Fick reda på att jag kanske ska få två st piercingar gratis nu, fan vad gött om jag får det, då slipper jag betala 1000:-  det är Sabinas vän som utbildar sig så behöver hon lite försökskaniner, så jag kan lätt offra mina bröst för att hjälpa henne :p haha 

Till sommaren kommer jag att göra min första tatuering   Efter sommaren ska jag göra den stora tatueringen på sidan. Den första kommer bara att bli en liten på foten.

Fan vad gött och efter att jag sparat ihop 38 000 så är det lite andra grejer som ska ändras hahaha.


The mistake I made is clear
(we never should've been together)
Thats the reason you're not here
(I know that I can do much better)
Not a single salty tear
Not a feeling in my chest
Baby I'm feeling no stress
I'm too fly to be depressed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0