080314

Fyy fan fö dig, hur kunde jag tro något annat än att det var du som kunde sjunka så lågt. Jag har inte gjort dig något, du har bett mig om så mycket och jag har endast ställt upp för dig. Jag trodde vi var vänner, jag trodde jag kunde lite på dig osv. Jag trodde du växt från detta stadiet,d u är fan 20 snart. När jag är är lycklig och trivs med mitt liv så ska du göra allt för att förstöra, du vet om att jag inte tar åt mig  av det ordet, om inte du säger det. För fan väx upp, skärp dig. Tänk att man kna ha så fel om en person. Du har inte förändrat dig överhuvud taget , du är exakt samma människa som jag kände en gång i tiden, du trycker ner folk bara för att må bättre själv. Att jag ens kunde vara glad för att vi hade lagt allt bakom oss, så fel jag hade. Riktigt besviken är jag på dig, trodde du ändrat dig. Men alla gör vi misstag, tyvärr.




Nog pratat om det, idag ska jag köpa min balklänning : )  gött så är det fixat sen, johan har tjatat som fan nu på att jag måste skaffa en snart. haha så nu får du som du vill johan.

Jag fattar inte vad det är med mig ingen kan fan sova som mig, somnade kl 5 i går, och vaknade inte för än 6 i morse. det är sjukt, men skönt var det ska jag säga er haha.

Nej nu ska jag fortsätta jobba, måste bli färdig med denna skiten nu ; )



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



GAHHHHHH FUCK OFF AND DIE


image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0