081105

En månad, en månad ger jag detta jobbet, sen skiter jag i det, orkar inte med detta längre så jävla tråkigt är det.



Jag är rädd nu, jag är rädd att du ska dö, jag vill inte att du ska dö, snälla dö inte, hoppas inte det är cancern.
Hoppas bara det är något vanligt fel och att inte det har spridit sig. Hoppas du snart inser att du itne kan vara så egoistisk så du aldirg opererar dig, hoppas du gör det snart. Du är  min mamma och jag kommer alltid älska dig, du är  det bästa i mitt liv , du och pappa. Ni har alltid funnits där för mig och jag kommer alltid finnas där för er.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Din mamma är en riktig tuffing, hon klarar av allt med ert stöd. Se till o visa henne ditt stöd och hur mycket du tycker om henne :)

2008-11-07 @ 00:12:16
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag älskar dig, det var det finaste du någonsin skrivit. stolt över dig min tjej!

2008-11-07 @ 09:40:38
URL: http://hannusis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0