081112

Hatar dig hatar dig hatar dig, varför? varför kan du inte bara vara som du var innan? varför kan du inte fatta någonting?
jag har sånt sinne på dig just nu, men jag tänker inte höra av mig och så länge du inte hör av dig vet jag var jag betytt och betyder för dig, INGENTING. men det tackar jag för, nu vet jag hur du är, jag borde ha fattat det för 5 år sen, första gången jag träffade dig. men tyvärr är man lite korkad ibland. Men det är slut med det nu.


Redan onsdag och jag kan inte fatta att tiden bara försvinner,  känns som om jag inte hinner med någonting längre. Igår kom jag men vid 8 sen somnade jag redan kl 9,a jag orkar inte göra någonting längre, och helgerna ska vi inte prata om, där jag gör inget vettigt alls, det enda jag gör är att supa upp alla mina pengar. men det finns ifs en anledning till det men ändå. Nej nu måste jag ta tag i mitt liv.

Glad som fan blev jag igår när dom ringde, kanske, KANSKE,  får jag det jobbet och då är det hejdå, hejdå sverige. Hoppas hoppas hoppas. Lämna allt skit, lämna alla ebkymmer, men visst det är klart jag hade saknat saker med, min familj, mina vänner. Men fyyyyy fan vad skönt det hade varit att åka iväg, iaf i 3 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0