081113

Torsdag idag ocg min sista jobb dag denna veckan, väldigt skönt, i morgon ska jag se ifall jag får det andra jobbet i lund, om ca 2-3 veckor får jag reda på ifall jag får jobbet i spanien. :D hoppas jag får det, harde varit riktigt najs.

 Nästa lördag kommer Carl hem, ska bli ganska kul att träffa han med, om man bortser från att jag kommer se ut som ett lik brevid honom haha.

Idag blir det att åka hem till Robin efter jobbet, ganska trevligt, länge sen jag träffade honom och umgicks. Innan dess kanske det blir en liten fika med Tjejerna i hässleholm.

Fredag blir det fest, jävla najs, och förhoppningvis på lördag med. ;) jag gillar det hahaha.
Pappa sa idag att jag skulle ge honom 1500:_ nästa gång jag får min lön för att jag bor hemma, så ska han spara dom tills jag flyttar hemmifrån, sen la han även in repliken, - Annars super du bara bort dina pengar Nikki. Hahahah, ja han har kanske rätt på den frånten tyvärr, har blivit lite väl mycket festande på sistonde, men sånt är livet, det är sånt man får ta. haha


Nej nu börjar jag snart jobba igen på detta helvetes jobbet, men bara halva dagen kvar vilket är jävligt skönt


byee byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0