081118

Kl är 07.43 och jag har varit uppe sen 04.30 det vill säga i tre timmar och jag gick och la mig ca 02.00 det vill säga att jag sovit i ca 2.5 timme i natt, vilket innebär att jag är väldigt trött och att jag bara vill ta mitt liv haha, men sånt är livet det är sånt man fåt ta. 

Laddade ner underbar musik på mp3 i går, riktigt bra, Hanna du måst höra dom, du kommer dööööö, - Texten lyssna på texten :p Nickelback är just nu mina favoriter, dom gör riktigt bra musik, iaf just nu och till mitt humör just nu.


Det är dags att ta tag i allt, dags att glömma och förtränga, nu är det slut med detta jävla skitet...


Den dagen jag får reda på att jag fått jobbet till 100% kommer vara min lyckligaste dag i hela mitt liv, då kommer jag äntligen här i från, från dig, från allt. Jag bara längtar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Får lyssna i em sötis... :)

2008-11-18 @ 10:45:28
URL: http://hannusis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0