081120

Klockan är tidigt och jag är jätte trött, känner i hela kroppen att jag gick och lla mig alldeled för sent i natt vilket jag ångrar nu. Men det var ju en så bra film på tv och sen pratade jag med Hanna om massa saker, nej usch för sena nätter, ska försöka lägga mig tidigt i natt annars kommer jag dö i morrn, men det bästa ut av allt är att idag är det torsdag det betyder att det är fredag i mogron det vill säga att i morgon slutar vi tidigt och Helgen är här.



Det kommer aldirg bli vi två, det är lika bra att acceptera, just nu känns det som jag gjort det, men när jag ser dig känns det inte så längre. Jag är svag när det gäller dig, Killar är bara katastrof, de ger inget förutom en massa bekymmer och sömnlösa nätter, nej kärlekspar gå och dö.

Carl kommer hem på Lördag, ska se om han har tid att träffa mig då, hade varit kul att träffa han, har faktiskt saknat han lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0