081124

Jag skriver detta nu när jag är full för hade aldirg erkännt det annars, det rä synd att du går runt och gör som du gör annars hade allt blivit  både som du och jag hade velat, sov gott nikki.

VAD FAAAAN MENAR DU MED DETTA? Vf kan du itne förklara, vad rä det jag gör för fel, vad är det både du och jag vill? Jag vet vad jag vill, men vad är det du vill.

Jag vill leva  mitt liv med dig, jag vill vakna upp på morgonen känna dina andetag hålla om dig och bara känna mig lycklig, det är vad jag vill, Men vad är det du vill? Vill du samma sak? Jag måste veta det, för jag klarar inte längre, Som jag sa till dig när jag ringde dig med, du betyder mycket för mig, men jag orkar inte vänta på dig längre, det har jag gjort för länge nu,,, orkar inte mer. Jag älskar dig och har alltid gjort, det vet du om.



Helgen har varut toppen, myskväll i fredags och lördags blev det fest, jävla gött. 4 snappsar 100:- hahha




Är det sant det den äckliga horan säger klommer jag aldrig förlåta dig, det är det värsta du kunnat göra mot  mig, Det värsta. Jag hatar henne och jag hatar dig med om du gjort det hon säger att du har gjort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla lilla flicka

2008-11-27 @ 22:34:24
Postat av: Hanna

FYRA SHOTAR 100 KR! allt löser sig <3

2008-11-27 @ 22:41:37
URL: http://hannusis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0