081125

Tisdag idag och jag har lunch. Idag blir det antagligen fika med tjejena och sen ska jag sova hos pernilla : D

på torsdag blir det bakning med jenny, länge sen man träffade henne, har faktiskt aknat henne ibland, hennes damp fall och henner bror ;) hahaha.. Han börjar bli stor nu jenny :P hahaha Vi ska bara lussekatter kanelbullar och kladdmuffins, riktigt gott.


Börjar känna panik nu inför nyår, vad fan ska man göra? var ska man vara? jag vet bar att jag ska fira nyår med Ema hanna och pernilla, men det löser nog sig.


Jag har hittat världens ästa julklappar till hanna ema och pernilla, riktigt stolt över mig själv att jag hittade det, Och jag ska välja ut en speciell sak till er som passar just er : D


Nej nu ska jag "umgås2 med mina arvbestkamrater, ha det gött



( orkar lägga energi på det längre, nu pallar jag inte mer, jag hoppas du får ett bra liv.)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Yeeey, lussekatter =) och du... låt bli min bror:@

2008-11-25 @ 19:42:25
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0