081128

Idag är dte fredag, det vill säga FEEEST!!!  Som alla andar fredagar ska jag festa idag, örjar bli en liten ful vana haha, men jag gillar det. Idag bär det av till Lina och förfesta med Lina pernilla Hanna Ema <3333

Ligger i Pernillas säng just nu och väntar på att alla ska bli färdiga, som vanligt  är det jag som är först, men det gör inget, då hinner jag ju uppdatera min blogg haha.

Igår tatuerade jag mig ;) en liten inpuls grej, tyckte det blev riktigt najs och nästa vecka ska jag göra 2 st andra. Som min tatuerare sa, det kan lätt bli ett beroende haha.  Den ena som jag ska göra nästa månad kommer bli riktigt najs,

It all been written in the stars -  ja det är sant, tro mig.


Russian Roulette is not the same without a gun and now I have the gun......


Förövrigt är det bara att gilla läget och det gör jag just nu, jag har världens bästa vänner som alltid ställer upp för en när man behöver bli peppad eller bara en axel att luta sig mot, Vad mer kan man önska sig


Kommentarer
Postat av: Hanna

skriv för guds skull; it HAS (it's) all been written in the stars <3

2008-11-29 @ 10:42:27
URL: http://hannusis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0