080905

Hej, länge sen jag skrev nu, har haft fullt upp faktiskt så jag kan skylla på det för en gång skulle.

Har precis kommit upp till adams lägenhet igen efter att träffat ema hanna och bettan Kom ju hem igår från Turkiet, Alanya, har varit där i två veckor. Så det blev ju en hel del skitcnack Jag berättade om Turkiet och dom uppdaterade mig om vad jag hade missat dessa två veckor, blev en hel del.


Dessa två veckor har varit väldigt innehållsrika kan man lugnt säga. De första dagarna var ganska lugna eller ja den första dagen.  Det blev nakenbad, sjukhusvistelser, fylla, solande, badande, fylla igen. Ja det blev en hel del drickande och jag träffade en massa underbara människor.  Det hände en massa saker som jag inte ens i mina drömmars värld skulle kunna tänka mig att skriva här, endast mina  närmsta som vet om det haha. bilder kommer komma upp på både bilddagboken och facebook sen när jag väl fått dom ut av emelie.

Värsta dagen i mitt liv var igår,  solade på dagen vid poolen och sen på kvällen kom man hem till sverige och fick  ha tjocktröja på sig. Man kom hem med världens värsta förkylning och ögoninflamation, inte så najs. Men det var det värt, hade jag inte åkt hade jag aldrig träffat dessa underbara människorna. Killarna från Gävle, killarna från Landskrona, Killarna i 905 ( är det efterfest i 905 eller? haha) tjejerna på  strandpartyt och tjejerna i 910 (lätt dom bästa tjejerna, och roligaste dagen var när vi klädde ut oss till hucklekärringar, kan ni tänka er 5 svenska tjejer i hucklekläder ahhaha)
Det var tack vare dessa människorna som jag stod ut med resan, hade jag inte träffat dessa människor vet jag inte vad jag skulle tagit mig till.


Men nu är jag tillbaka i Sverige, ganska skönt faktiskt, det bästa är SVENSK MAT haha. Men denna jäkla ögoninflamationen hade jag juh kunnat klarat mig utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0