080921

Nu är det Söndag och jag hatar söndagar. Denna dagen innebär att man ska upp och jobba dagen efter. Sen att man oftast är bakis en söndag med gör ju inte saken bättre. Som idag, jag vaknade upp i Bettans rum Inget minne om hur jag kom upp där, hade tydligen deckat på Toaletten först efter en sinnessjuk kväll..  Kvällen började lite lugnt hemma hos Bettan, vi gjorde vid oss lite och sånt, sen lämnade vi sjukling bettan hemma och drog vidare till Tobbe. Tobbe och Dennis kom på den brilljanta ideén att vi skulle spela klockan och givetvis skulle jag vara med. Efter ett tag var det bara jag och Tobbe kvar som spelade och tobbe fuskade som aldirg förr och jag får dricka konstant. Därför skyller jag allt på Tobbe, exakt allt som hände den kvällen, det lilla jag minns är katastrof, så jag kan ju bara tänka mig allt det andra som jag inte minns. Men jag hade kul och det är väl huvudsaken.. eller?  HAHAHAHA


Förutom gårdagens kväll/natt så var jag även på svedala med pappa, lucky och Bettan. Köpte ny jacka, nya jeans, ny klänning, nya tröjor. Riktigt gött.


Den 17/10 bär det av till stockholm, Jag, Bettan och Amanda. Väl där ska vi festa, fika, shoppa och träffa gävlekillarna om dom kunde.  riktigt najs kommer den helgen bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0