f"#¤%&//(!A(&/%¤#N

Känner mig så jävla misslyckad just nu, när jag för en gång skull hoppas på något bra, blir allt bara skit,  Jag blir så irriterad, det skämmiigaste är att du är en tönt egentligt, du gör din egen musik(som inte ens är bra), du jobbar på McDonalds, du är inneboende i en skrutten lägenhet, dinna vänner är töntiga. Jag är för fan fucking Paris Hilton om man jämför med dig. Hur fan kan jag tycka om det?? Ja du det är en riktig bra fråga.. Och hade jag vetat det så hade jag tagit bort det.



GAHHHH K%¤&#¤%/U¤#&%&K&%¤&S#¤#U¤%G¤#%¤A%¤#%R#"%#%E






Riktiga Killar Ljuger Inte.
 Riktiga Killar Sviker Inte.
 Riktiga Killar Sårar Inte.

Riktiga Killar Finns Nog Inte .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0