Hahaha We're gonna rock and roll Ra Ra Alright I drink more than you I party harder than you do And my car's faster than yours too

I'm back again
 I know ya'll missed me
 I'm so so sick
 Can't handle it
 Yeah I talk shit
Just deal with it







Nu sitter jag här igen kl är 01.15 och det är en fredag natt, ja jag är lika paff som er, -Nikki inte ute och festar på fredag, haha- menmen iblnd händer det, tro det eller ej. Jag och Bernice skulle ta en lugn kväll kolla på film och färga mitt hår efter en katastrof hårfärgning igår, håret var en blanding av gult orange mörkbrunt, ja iaf nog pratat om det, vill bara glömma den dagen gick med luvan uppe hela dagen idag på jobbet. På tala om jobbet, riktigt tråkigt var det tills klockan blev omkring 20.00 då minskade samtalen och jag och Bernice fick damp, haha  mitt namn är OLIVIA, vad kan jag hjälpa till med? hahahaha, Efter jobb stack vi med Elvis til något jävla getto för att köpa sprit eftersom Bernice hade glömt sitt legg så vi kunde inte köpa något på systemet, Har inte varit så rädd på länge - man ser det på gardinerna!!

Men som sagt nu sitter jag här lyssnar på Pink Cuz I Can, riktigt bra låt, den gör mig riktigt förbannad men samtidigt väldigt överlägsen, Det är precis som om jag hatar alla ännu mer men ändå älskar dom, Att jag hatar mitt liv men ändå älskar det, att jag hatar dig men ändå älskar dig, ja ni fattar, Vissa låtar kan verkligen få en på ett speciellt humör och det är just det denna låten gör. Jag känner att jag kommer lyckas så mycket bättre, att jag ska fortsätta köra på min grej, för det kommer fungera. 

Alltså guuuuuud jag lovar att Pink är en av mina favorit artister, jag 'älskar hennes röst, jag älskar hennes uttryck, hennes texter, hennes melodier, hennes personlighet, ja jag älskar allt med henne. Hennes låtar är helt underbara, det har jag alltid tyckt, riktigt grym musik, Men det är nog för att jag älskar texter med mening, och det är det hennes texter har. Musik är det bästa gud har gjort för mänskligheten enligt mig iaf, man kan inte få nog ut av musik helt enkelt, musik passar till alla tillfällen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0