Hate is a strong word But I really really really don't like you

Sitter vid datorn igen ( min bästa vän enligt Bernice) haha. Vi har varit rukitga idag, städat och allt.

Valborg är bestämt nu det enda som behövs göras nu är att hyra bil.  Klockan 17.0 slutar jag det är beräknat att vi sticker från Malmö omkring 18.30 sen bär det av till Hästveda och där blir det att träffa mina föräldrar, efter det in till byn träffa vänner på fest och sen vid 12-01 någon gång bär det av till HLM och där träffa ännu fler vänner. och efter det blir det tillbaka till Malmö city. Ska bli trevligt faktiskt, på något sätt har jag faktiskt saknat dessa hålor haha.

Nej nu orkar jag inte  skriva mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0