I cant sleep

Sitter hemma hos Bernice, hon är hemma hos Alex efter mycket tjat ut av mig, Idag har vi varit ute i solen hela dagen riktigt skönt,  var först på jobbet och kollade när jag började,  sen stack vi till Fredde och hämtade mina mobiler eftersom jag glömde dom hemma hos honom i morse, efter det stack vi till stranden och kökade glass, världens godaste, efter det tog Bernice mig på en liten upptäcktsfärd så nu vet jag lite fler ställen i Malmö, och jag säger bara en sak, Jag kommer vara på stranden 24/7, riktigt många kex, visste inte var jag skulle kola först haha.

Men men nu orkar jag inte skriva mer håller på att leta upp sov musik och snacka med johannes, denna är sjukt bra,

Clay Walker - FALL
Clay walker - can´t sleep





Stackarn ska jobba i morgon precis som mig och han ser ut som om han inte sovit på 10000 år haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0