I don't think you want to join us

Nu är helgen bestämd, kommer bli super bra. ;) Jag, Bernice och några till, vi kommer leva jävle i helgen precis som vi gjort dessa två veckorna. Kan inte berätta vad vi ska göra än, då blir det juh inte spännande för er, ni kommer få läsa det på Lördag och Söndag....
Har riktigt ont i benet, jävla brännmärke, det var deffenitivt inte värt det, sjukt ont har jag och det ser sjukt äckligt ut, Ja Bernice och Jaime ni vet vad som hänt hahaha. Nej  nu ska vi ut och köpa lite cigg, hade gärna tagit en grogg med, det hade inte suttit fel eller ett glas vin, riktigt gott är det och väldigt avslappnande. ;)


Passar det inte så passar det inte, jag är inte den som krusar.....


Jag har lite sinna på dig med, men men du fick det du ville, som sgat jag är inte den som krusar som jag nämnde innan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0