I don't want to have to see you happy.

kärleken är bra man kan älska, bli älskad, fejka och leka, som player blir man stämplad kärleken spanar aldrig ett löfte att lita på,  K'änner ni igen denna låten, denna texten, ur gammal,  denna låten har jag gråtit många tårar till, guuud säger jag bara så ledsen jag har varit. Alla minnen jag har med denna låten, både bra och dåliga. Tiderna med Adam, tiderna med Elin, tiderna i Kobadet Tiderna med Oscat,Tim,Malin,Sara,Leo,Felix,Robin osv, fy fan vad kul vi har haft det tillsammans alla gånger vi har tänltat och festat tillsammans, när vi blev portade från Bygdegården i Farstorp, Körde moppe inomhus, Råsa elefanter, Terapisnack,Tält, Kalla mopperesor, Regn, Solsken, Mys,Kyssar skratt, Vodka, Bad, ja allt,  exakt allt får jag upp i huvudet när jag hör denna låten, Allt jag upplevt med dessa människor, både bra och mindre bra saker, Jag kommer alltid minnas dessa människor, de kommer alltid finnas i mitt hjärta, det är dessa människor som format mig delvis,

Nu sitter idioterna Bernice och Xhevrije och frågar ifall jag någonsin älskat någon haha ja du det är en bra fråga? har jag det? Har jag någon som jag får panik av så fort jag ser han? Jag vet inte, både ja och nej, Det är svårt att förklara. Kärlek är svårt, Det kan vara underbarn, riktigt underbart men även väldigt hemskt. Jag saknar ingen tror jag inte, jag tror bara jag saknar kärlek, beröring, ömhet,  you name it, tänk att bara ligga i en säng, men någon man älskar, bara hålla om varandra, få en puss på pannan och känna att han håller om en extra hårt för ett ögonblick, Det är det jag saknar, jag saknar det enormt mycket, Men jag ska inte klaga, det är inte precis som om jag är ensam, jag har mina vänner, de bästa med ska jag säga, de finns alltid där, i både vått och torrt, det är mina älsklingar haha..........

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0