I´m sorry

Förlåt min tjejer, jag vet att jag inte varit en så bra vän den senaste veckan eller t.o.m den senaste månaden. Visst jag har jobbat o.s.v men det är ingen ursäkt. Jag borde hittat tid för att träffa er, jag borde hitta tid för att prata med er, jag borde hittat tid för att lyssna på er. Ni är mina närmsta vänner, ni betyder mest, men ändå har jag visat er minst respekt och kärlek. Jag försöker vara perfekt, men jag vet att man inte kna det, men när jag är med er så är jag närmst. Ni förstår inte hur mycket ni betyder för mig. Ni har ställt upp för mig så otrloligt mycket, jag har varit i botten och ni har dragit upp mig. Det är ni som orkat lyssna på mig dag ut och dag in, det är ni som funnits där.

Men nu behandlar jag en dåligt, men det är för att allt känns så konstigt, ni vet vad jag pratar om, det känsn inte som samma, och ju mer jag anstränger mig ju mindre blir det som vanligt, Därför flyr jag istället, det är mitt sätt, det har alltid varit mitt sätt. Förneka och fly. Men jag ska försöka ändra på det. För jag vill ha kvar er i mitt liv tills jag dör, jag vill att ni ska uppleva min största kärlek, mitt första barn. mitt bröllop min familj min död. För jag vill uppleve ert. Jag hoppas ni förstår, och ni vte att jag inte är någon vidare på att säga sånna här säker men jag är en jävel på att skriva och hitta låtar som beskriver saker jag känner haha.

 Men men, det finns bara en enda sak ni borde veta bara, jag älskar er, Pernilla,Ema,Hanna. Ni är det bästa ut av mig, ni gör mig bäst. Alltid vi <3

 In us we all have the power
 But sometimes it's so hard to see
 And instinct is stronger than reason
 It's just human nature to me

Kommentarer
Postat av: Pernilla

<3

2009-04-01 @ 18:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0