I thank god every day

Precis käkat spagetti och köttfärssås, riktigt gott men nu kan jag knapps röra mig så ont i magen jag har, blev nog lite för mycket. Jobber idag var riktigt tråkigt, kändes som om jag hade varit där i 15 timmar när jag varit där i 4, ville bara där i från.  Jag hade tänkt skita i det idag och bara ringa och sjukanmäla mig eller något, men vaknade halv 9 av att jaime skriver till mig att han kommer och hämtar mig om 15 min, då blev det stress så det var snabbt på med kläder och i med två mackor i magen sen bar det av till jobb, Skickade typ 20 sms till Bernice för att kolla hur hennes kväll hade varit ;) haha, åhh din lilla hora haha. efter jobber skulle tjockhuvudet komma och möta mig men det blev att jag och Jaime fick gå ändå till Coop och sen fick jag gå in dit för att hämta tjockhuvudet haha.

Nu ska vi bestämma hur vi ska göra i kväll, jag röstar på att drar till amel, emn vi får se

see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0