It´s fucking great

Vaknade nyss min telefon har ringt tusen gånger och jag har fått en hel del medelande, men var gång jag hört den har jag bara lagt kudden över huvudet och somnat om igen, riktigt skönt har det varit att sova ut.. Nu sitter jag bara här, orkar inte göra ett skit, lägenheten ser ut som skit, funderar på att städa upp den lite, då hade <Bernice blivit glad. Tror jag gör det sen faktiskt.

Igår var jag ledig, skulle möta upp EAma Hanna och Pernilla på maskot 12.30 för att käka frukost, kom en timme försent, haha. Men men dom haderedan käkat färdigt så det var bara att traska till BO01, där jag ska vara 24/7 i sommar, satt där och njöt av tillvaron kollae på havet, njöt av solen och folket, Pratade lite skit om allt och alla, pratade om vad som hänt i hlm sen jag var där, och om vad jag gjort i malmö.
var även på Kärleksklubben men Bernice och Xheve, sjukt kul hade vi, men sjukt ont i halsen har jag nu, jag tror att allt festaden har satt sina spår, jag har skit ont i halsen och är snuvut och helt seg, fast det kan ifs vara pollen med, eftersom jag är pollenalergiker, och dena årstiden inte är den bästa för mig om man säger så, fast jag försöker inbilla mig det haha. Nej nu ska jag käka lite frulle, dricka ett stort glas vatten och ta mig en morgon cigg, Därefter ska jag försöka ringa Bernice mobil igen, eftersom den är borta, Men dom var snälla på taxi bolager, dom bad mig ringa kl 4 igen och fråga efter den för då hade gårdagens taxibilar börjat igen, vi hade åkt i taxi 172 haha, finns sjukt många taxibilar i malmö, men men som sagt frullen, vatten och cigg väntar på mig nu

SEE YOU LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0