It's when you cry just a little but you laugh in the middle that you've made it

oki, nu istter jag här på jobbet, är helt frustrerad, vi har fått ett nytt system att arbeta med nu och jag fattar inte ett skit av det. Jag får fråga paul hela tiden om hjälp och ringer HD hela tiden om hjälp hahaha. Nu ångrar jag att jag somnade på genomgången, Men det känns lite bättre nu än det kändes i morse när jag först skulel börja med det.

Helgen har varit najs, men jag säger bara en sak, ALDRIG MED! Bernice, aldirg mer att vi ska göra om det, att folk kan tycka att det är gött att göra det, jag fattar inte, Jag gillade inte det iaf, det är en sak som är säkert, jag gillar att ha kontroll över mig själv och det hade jag inte då. fyyyyyyy fan.

Lördes var en hetsig dag,  Vaknade satte mig på msn, Damirs syrra skriver att jag ska ringa Damir, ringer tönten och han säger att han kommer till Malmö om 1 timme, full stress in i duschen och fixa  sig lite, sen gå ner till Entre, umgås med damir i några timmar, underbart har verkligen saknat honom. Han är en av mina bästa vänner, jag skulle kunna dö för honom. Sen precis närjag skulel gå från entre möter jag Paul, går lite med honom och hans vän, vi sätter oss och fikar lite, jag glömmer bort tiden och frå stressa som fan sen för att honna bli klar till min dejt. Kommer bara 15 min försent, bra jobbat Nikki :)  Säger bara om en sak  ska aldirg mer träffa den dejten, riktigt tråkig var han, en av de tråkigaste människorna jag träffat, tacka gudarna för att Bernice räddade mig fån honom, När det är kris får man skylla på alla andra haha. Senare när Bernice räddat mig, drog hon och jag hem till henne, drack lite vin bytte om, Jaime och Paul kom på besök lite, efter det drog jag och Bernice till White och efter det till Slagt, det var en mindre lyckad kväll, Fick skit ont i fötterna eftersom jag var så korkad så jag tog mina nya skor på mig haha. Men det är sånt man får ta.

På söndagen vaknar Bernice kl 9.. fick sinne på henne, hon börjar prata en massa och ringa en massa folk som inte svarade - Tror du verkligen att folk svara kl 9 på morgonen när de varit ute till kl 6? haha
Men somnade om igen både jag och Bernice, sen går vi upp vid 17, vi går ner till Willys, handlar mat för ca 1500:-  vi stal en kundvagn på Willys för vi hade omöjligt kunnat bära allt det där. Sen blir det GG, efter det slappade vi igen käkade taco och sen ringer jamie, Vå går ut och ta oss Nägra öl och ciden sen bär det hem igen, Jag somnar på soffan nästan direkt och Kötthuvudet Bernice är uppe hela natten lång. Och nu idag just denna stunden kan jag tänka mig att stackars Bernice ligger i sängen och är sjuk. Haha.

Och föresten glömde berätta att Paul är utvecklingsstörd- ja det är du paul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0