ohh my goodness

Loggade in på min bligg idag som ni kanske ser haha. Vad är det jag läser?? Vad är det med folk nuförtiden? Har folk ballat ur totalt? är folk så egosentriska? så totalt befriade från självkritik?  Allt handlar inte om er.. Allt handlar inte om dig! jag blir nästan upprörd när jag läser det, jag ska förklara en sak för dig/ er, det var inte dig jag menade i min blogg, visst jag såg dig med i kön, men dig bryr jag mig inte om, du är som luft för mig. Du har inte gjort mig något och hade du gjort mig något hade jag inte låtsats som ingenting. Så tro mig Denice Alvedahl allt handlar inte om dig. Förstå det. Tjejen jag menade ( behöver inte nämna några namn)  har jag vetat vem det är länge, hon och jag har bråkat mycket, allt det jag skrev igår har jag sagt till henne, hon vet exakt allt jag tycker om henne för jag har sagt det.  Varför skulle jag överhuvud taget ens lägga energi på att snacka skit om dig, snälla lilla flicka, jag känner inte dig, jag vet inte vem du är,  det enda jag vet om dig är att du är tsm med Adam och det är jag glad för, Tro det eller ej, jag är en av de som är gladast för det. För jag tycker adam förtjänar att vara  men någon han tycker om.  Så för din egen skull ta inte allt förgivet, tro inte att alla snackar om dig, för det gör inte folk, Och har jag något emot dig så tro mig då kommer jag säga det till dig öga mot ögo, Jag är 20 år, under dessa 20 åren jag levt har jag mognat, jag har lärt av mina misstag, jag har gjort en massa saker, men en sak jag inte gjort är att skriv något på nätet om en anna människa utan att ha sagt det till människan först, Jag är en ärlig person, troligen den ärligaste människan i hela hässleholm, För jag säger det jag tycker och tänmker om folk. Och nu säger jag till dig, du ingår inte i mitt liv! Jag har ingen som helst anledning till att prata om dig över huvud taget, Jag tjänar inget på det, och tjänar jag inget på det varför skulle jag göra det då...

Ja som ni kanske märker blev jag lite upprörd, men jag ska ge dig en klapp på axeln för att du var den som skrev ditt eget namn,v ilket inte dina vänner gjorde, det visar iaf att du är lite mognare än dina vänner.

 Men men nog snackat om det, idag blir en stressig dag,  måste städa upp här lite i lägenheten, ser ut som skit just nu. Måste duscha och fixa mig, ska till entre med Damir och hans familj, länge sen jag träffade honom nu, måste tillbaka till lägenheten och fixa mig igen, sen ska jag på dejt, efter det måste jag tillaka till lägenheten igen och fixa mig för sen ska jag ut med JAime och Paul. som sagt en hektiskt dag kommer detta att bli, så för att hinna allt måste jag in i duschen nu.. see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0