party and bullshit

Imorgon blir det att gå upp relativt tidigt, ska gå på stan med Sabina, så jag får gå upp vid 10 iaf, för tjockhuvudet kommer vid 1-2 någon gång och då måste jag vara på stationen, snäll som jag är ska jag möta upp henne... väldigt snällt ut av mig faktiskt, Orkar jag kanske jag t.o.m orkar äta lunch med Bernice inna jag möter upp Sabina.  Jag har mycket saker jag ska handla i morrn. 2 par byxor, 2-3 klänningar, 2-3 tröjor, kanske en jacka, 2-3 skor, Vattenpipa och tillbehör till det. Alkohol till kvällen och helgen så det blir 1-2 st bag in box. Måste välja ut något snyggt men ändå inte för fint till min dejt på Lördag med, haha, Måste komma på vad vi ska göra, blir antagligen käka och dricka lite, sen ska jag ut på lördagen med. Bernice håller på att somna nu den lilla tönten så nu måste jag vara lite social.

njuter av solen, njuter av festen, njuter av vännerna, njuter av livet,njuter av Malmö stad, njuter av själva njutandet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0