Sexy boy, Girl on girl, Manage trois, Boring. Marijuana, Cocaine, Heroin, Boring.

Sitter hemma hos Bernice, Hon sover som  vanligt och är skit tråkig.. Jag får panik, jag har riktigt tråkigt, kan vara därför jag skriver här haha. Men jag har inget speciellt att berätta, bara att <<<<<Nelly slutade idag på jobbet, en av de roligaste på hela jobbet, jag Bernice hade samlat in pengar så vi köpte en lite present till henne, Jaime fick hjälpa oss att bära den för den var riktigt tung, Vi köpte en hel korg full med Choklad på tasty house kostade typ 350:- skit billigt sen köpte vi blommor och kort med, Och stackars lilla Nelly grät. Kommer sakna henne sjukt mycket.

Annars har vi bara haft en massa raster på jobber haha. och sen har jag och Bernice  skackar om att bli  taxi chafförer haha, sjukt kul hade det varit.

Annars händer inte så mycket i mitt liv just nu faktiskt.

See you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0