shopaholic

shopaholic.. ja det är det jag känner mig som nu. Jag har handlat för mycket, det ligger för många påsar på golvet, men jag kunde inte hjälpa det, kläderna, skorna kallade på mig, de sa att jag behövde dom att de ville vara hos mig. I min hög med kläder bak soffan, på min kropp, i mitt huvud sa det iaf. Jag kan inte hjälpa det, jag blir glad av att handla, jätte glad, enormt glad.Jag behövde nya kläder, Jag behövde nya skor. Jag lovar!!!!

Skit roligt när jag stod på Din sko och skulle handla 2 par skor, vem är det inte då jag ser bak i kön, Haha, en översminkad fjortis, jag höll på att döööö!! hahaha, Välkommen till min stad! Det är här jag lever, lite annorlunda va? Här är det inte samma folk som där du tillhör, Här det är rikitigt folk. ;) Men men ritkigt mysigt att handla lite saker idag, blev lite för mycket men det var trevligt att träffa Sabina, skit kul att hon kom hit, riktigt länge sedan jag träffa henne saknat henne enormt mycket, det var alltid hon och jag i skolan, men nu när vi båda jobbar finns det inte så mycket tid att hinna träffas på, så man får ta minsta lilla tillfälle i akt. Nu sitter jag här framför datorn, helt utmattad, lysnar på musik ( ja jag vet jag är ett musik freak haha) Bernice har somnat den lilla stackarn, lider lite med henne. Köpte ett par guldskor till henne idag förresten, hon blev ritkigt glad för dom :D där gjorde jag ett bra köp, lite stolt över mig själv haha. Men som sagt nu sitter jag här och väntar på att Amin ska komma hit med skiten så vi kan börja, så Bernice blir lite piggare ;) Jag och Bernice är inte bra för varanda har vi kommit fram till, skämtar den ena om något så slutar det med att vi gör det hahaha



Kommentarer
Postat av: en vän till dig

sååååå mycket snyggare än dig!

2009-04-24 @ 22:41:59
Postat av: denise

Jag blev helt paff nu när jag läste dina inlägg, jag hade ingen aning om att du var så omogen av dig, så att du skriver såna saker. Stör det dig så mycket att jag är tillsammans med Adam, att han vill ha mig och inte dig? Det verkar ju faktiskt så. Det är synd att du lägger ner så mycket energi, har ju märkt att du snokat på min bilddagbok t.ex? Skulle inte förvåna mig om du läser min blogg också. Du är 2 år äldre än mig men beter dig som om du vore mycket yngre. Jag sitter iaf inte och snackar och skriver om dig. Vet inte ens varför jag läste dina inlägg nu, kanske för att jag har hört att du skrivit om mig innan. Men som sagt, det är ju ditt liv, dina val. Ha det bra och sköt om dig Nikki.

2009-04-24 @ 23:30:10
Postat av: två gamla vänner...

vet att det är denise du skriver om och vi tycker det är jätteomoget av dig att inte kunna säga de till henne ansikte mot ansikte i stället för att skriva de här.. fattar inte ens vad du har emot henne och om det är att hon är tillsammans med adam borde du nog tänka om & vara glad för hans skull i stället för han verkar jävligt lycklig med henne. vi har träffat dig en del förr och vi måste säga att vi trodde aldrig att du skulle kunna vara så här barnslig för vad vi har hört har hon inte gjort dig nåt dumt?vi har alltid trott att du är jävligt ärlig mot allt & alla och en väldigt mogen person men så är det kanske inte..?

2009-04-25 @ 11:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0