Stick it up your ass, Run it up the flagpole, Wiggle all around, Like a little tadpole.

i don't really care -  Nej det gör jag jävlari det inte!

Torsdag är nästan planerad - blir antagligen att fira det med kära och icke kära vänner i Hästveda. Ska bli kul att träffa dom igen. Enda anledningen till att jag tänkt fira det där är för att jag saknar dom och min familj. Så på Torsdag efter jobb åker jag direkt till Hästveda, blir antagligen ett snabbt stopp i HLM med för att träffa Damir, sen blir det bussen direkt.  Så omkring 20.00-21.00 är jag i Hästveda och då är det bara att korka upp drickan och njuta av alkoholen när den flyter ner i halsstrupen och värmen så gott i magen. :) haha. Sen blir det väl att umgås med familj på Fredagen och sen packa en stor väska med sommarkläder och sen tillbaka till Malmö stad och njuta av tillvaron. Förhoppningsvis blir Bernice frisk och kan ta ledigt så hon med kan följa med på Torsdag, hade varit skoj + att hon hade fått träffa Robin med då.

Köpte ett par nya skor idag på lunchen med kunde inte hålla mig.. de kallade på mig, se sa att jag behövde dom hahahaha. man mår alltid bra efter att köpt lite skor/kläder/smink/smycken/ you name it...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0