and im happy

Klockan är 08.49 coh jag är uppe, jag skulle ringa och sjukanmäla mig till jobbet så kunde jag inte somna om, riktigt jobbigt, Så nu sitter jag här och lyssnar på Timbuktu - Lika Barn Avvika Bäst, jag älskar denna låten, visst den är gamal, men allt det han sjunger är sant. Jag älskar repeat knappen, lyssna på en och samma låt hela tiden, lyssna på samma melodi hela tiden, samma text hela tiden. Kärlek på riktigt är en börda.. ja det är sant, helt sant. Ska snart diska lite hade jag tänkt mig, ser ut som skit i köket, ska bara ta tummarna ur röven först. Det är så skönt att bara sitta här, leta musik och njuta. Ja njuta, just nu njuter jag av mitt liv så enormt, Umgås med fantastiska människor, i en underbar stad. Saknar knappt något från Hässleholm, men visst det är några jag saknar, Min familj, Mamma&pappa, Lucky& Oliwer. Några vänner, Robin,Oscar,Malin,Emma,Damir,Pernilla,Hanna,Ema, Sabina,Annika osv. Men Sabina ska jag träffa idag, ska bli riktigt najs, Har inte träffat henne på sjukt länge, Vi ska bara njuta av solen, handla lite "nödvändiga" saker, ja allt man gör en solig dag.

Nej nu ska jag ta tag i disken coh spela min spellista på Youtube - I LOVE YOUTUBE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0