Who needs a heart when a heart can be broken

Onsdag kväll, precis vaknat, både jag och Bernice somnade på soffan efter maten, riktigt najs, och nu är jag pigg igen haha. Kollar på b programet Big Brother, Fattar inte att folk kunde titta på detta skit programet, det är verkligen värdelöst haha.
Men som sagt nu är det onsdag, det vill säga en dag närmre Lördag och jag är lite mer nervös nu, Herre gud vad tänkte jag på, Jag, Nikki, Nikki Grönborg ska på Dejt, haha, Men det kan bli intressant, väldigt intressant, Sitta där och äta med en vilt främmande kille, som jag träffat en gång, på slagt, haa. Men han verkar vettig, lika flippig som mig. Så jag hoppas det blir kul. Har för mig att han ser riktigt bra ut med, Bosniak, Jag dööör för dessa killar. Men jag vet att jag hade velat göra en helt annan sak, jag hade velat gå med dig på bio, bara mysa med dig och bara vara. Men men det går inte, för du är så in i helvetes trög, så dum i huvudet. Men men sånt är livet.

Nej nu ska jag  leta lite musik, det är min drog, min underbara drog......


I`VE BEEN THINKING OF A NEW DIRECTION
 BUT I HAVE TO SAY
 I`VE BEEN THINKING ABOUT MY OWN PROTECTION
 IT SCARES ME TO FEEL THIS WAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0