You lied to me

Precis käkat lite hemma hos Bernice, nu sitter vi här inne efter en cigg, men neddragna persienner och tv:n igång. Orkar inte göra någonting just nu, har skit ont i magen och knät, haha, jag har ont över allt. Mest ut av allt har jag ont i huvudet, för att jag tänkt för mycket, för att jag är så trög som trodde på dig, som verkligen trodde att jag kanske kunde vara någon speciell i dina ögon, Men jag hade fel, jag hade så in i helvetes mycket fel, Det enda du var ute efter var...... Men jag fattade inte det, jag trodde inte du var som alla andra killar, jag trodde verkligen du var speciell, att du var annorlunda. Att du var lite mognare, men jag hade fel, riktigt mycket fel. Gahhhhh så korkad jag är, Jag tyckte /tycker ju om dig.Men jag vill inte.... JAg började t.o.m gilla din kassa musik, endast för att jag gillade din röst. Jag ryste i kroppen var gång jag pratade med dig, för du hade så fin röst. Och dina ögon var så vacka. Jag gillar inte ens blåa ögon men jag gillade dina. Men men finns inte så mycket att göra, Jag har gjort det jag kunnat och nu svarar du inte ens i din telefon...


Håller tummarna för dig i morgon Jaime, hoppas det löser sig...hoppas på det bästa.


Nej nu ska jag leta upp lite träningskläder i Bernice röra, och sen ska vi träna lite.

see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0