you make me sick

Du får mig att spy, spy galla över dig, Vad fan håller du på med, ska du bli något du inte är'?? Jag äcklas ut av dig.

Och Dig ska vi inte snacka om, du är nog den falskaste människan man kan leta efter, herre gud, du är som smutts under skon på mig nu, du betyder inget, jävla nolla.

Haha, och vem tror du att du är, snälla du är bara barnet, tror du verkligen du äger hela världen, kanske dags att sätta båa fötterna på jorden och vrekligen öppna ögonen och inte leva i din lilla fantasivärld.

ch dig har jag med sinne på, hur fan behandlar du din pojkvän?? Han säger dagligen att han dör för dig och vad gör du?? du bara skriker och gormar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0