angry..?

Idag är en mindra bra dag, vaknade upp på helt fel sida, helt fel sida. Börja med att man inte kudne sova ordentligt i natt, vaknade var timme, sen  när man vaknar hittar jag inte dom kläderna jag skulle ha, eller rättar sagt jag hittar alla kläder utom byxorna, fick ännu mer sinne, sen skulle man till jobbet, vilket inte heller var så kul precis.  Men nu blev jag faktiskt lite med possitiv, pratade nyss med en kund som var jätte snäll och glad :)


Idag flyttar Jens till Stockholm, helt sjukt, jag har känt han  i 7 år, visst vi har inte setts på ett bra tag nu men  jag har alltid vetat var han varit, vi har gått i paralellklass i 3 år och sen har vi gått io skola i samma stad i 3 år och vi har gemensamma vänner osv, ja det känns konstigt bara. Men jag är glad för hans skull och håller tummarna för honom,  och jag vet vem jag ska våldgästa ifall jag ska till Sthlm någon gång i framtiden haha. 




Kollade på linje 1 2 3 kapad igår med Pernilla, den var faktiskt bra,  Inte lika bra som  Public Enemies men den var bra. Herre gud vad jag har kollat på bio den senaste tiden har kanske kollat på 3 olika filmer på bio de senaste 2 veckorna, men vad ska man säga jag gillar bio och jag gillar deras popcorn  :D


Var planerat att jag skulle hem en runda idag men tyvärr tillåter inte min ekonomi det just nu, så det får bli en annan gång, fick lite dåligt samvete när jag skrev till mamma och sa att jag inte kunde komma idag, har lovat flera gånger nu att jag ska komma hem men sen har det alltid dykt upp något annat.  men nu har jag lovat mig själv att de första dagarna jag är ledig efter nästa lön ska jag hem och överraska mamma med en present.

 Nej har inte så mycket mer att berätta nu, malmö festivalen nästa vecka den 14/8 antar att jag ser fram emot den, jobbar typ hela festivalen eller ja inte hela inte första helgen men alla andra dagar jobbar jag så får se hur många dagar jag orkar sticka dit, skulle inte förvåna mig ifall jag kommer vara där alla dagar typiskt mig haha, men vad ska man göra gillar man alkohol och karuseller så är det ett perfekt ställa att vara på. haha.

 På tala opm karuseller så ska vårt team snart till liseberg, sjukt kul kommer det bli, Jag Christel Karin Xheve, Nanna och Bernice får med följa med trots att hon inte är med i vårt team, eller jo det är hon typ, som Nanna brukar säga, jag har adopterat henne till vårt team hahah

Nej nu orkar jag inte skriva mer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0