du äcklar mig..

Sitter på jobb nu igen,  pratar med en k som har problem med bredbandet, han verkar inte fullt så teknisk så jag kan tänka mig att det kommer ta ett tag innan han kommer ftata vad han ska göra.
¨Sicket helvete fan vad jag hatar folk som itne kan installera sitt jävla bredband själva, hur inkompetent kan man vara. hur svårt kan det vara att göra det. herre gud.

Igår såg jag på en sjukt bra film, riktigt bra var den. Har velat se den sen den kom på bio, du skulle sett den Bernice, det var faktiskt lite kärlek i filmen med haha,  blev nästan blöt i ögat.


Haha Christel håller på att dö av hosta just nu, för att hon sitter och kränger halsbandsgodis ( ni vet sånt godishalsmand/armband/klocka, man hade när man var liten)  snart blir hon väl blå i huvudet med haha.  stackars lilla tösabit.


På Torsdag återkommer jag till Bondelandet, det vill säga Hässleholm/Hästveda, kommer stanna där till fredag natt, Så på torsdag kommer jag komma dit på kvällen, träffa lite vänner snabbt som jag inte träffat på sjukt länge sen sticker jag hem till familjen på kvällen och har lite kvallitetstid, haha. På fredagen kommer jag nog vara hemma det mesta ut av dagen om jag inte blir uttråkad, kanske träffa johan, var ölänge sen man träffade han med haha, sen blir det in till Hässleholms festivalen träffa ännu flev änner, njuta av lite alkohol i kroppen  och lite sånt gott,  och åka karuseller, på natten eller ja natten och natten, ska ta sista tåget till Malmö som går 11.40 tillbaka till malmö då och tvinga ut Bernice och Maria haha. Och om jag blir för fuller innan jag tar tåget får jag väl hitta någon att sova hos. Måste bara hinna till jobbet på Lördagen och det är inte kul att komma försent till jobbet på helger för då har dom stenkoll på en. ? att Nanna jobbar helgen med så då måste jag verkligen komma i tid annars kommer hon döda mig.


Nej nu ska jag jobba vidare, lunch om en timme typ och då blir det nudlar, nudeldieten är igång igen, tur jag älskar nudlar.

 see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0