Sensation White..

Ja sensation white är snart bokar, om jag ska vara exakt så är det bokat den 25/8. Sjukt najs,och sjukt pepp är jag för det, Så nu vet alla vad jag gör den 31 oktober. haha

Kom på att jag inte skrivit här på länge, men det är för att jag varken haft ork eller tid till det. Har hänt en hel del saker, Jag har jobbar typ var dag, nyligen var det Malmöfestivalen, var lite där kollade på lite band, bla, familjen, outlandish, nrj in the park osv, helt oki.

Ja som ni märker orkar jag inte skriva  blogg just nu, ska bara uppdatera er lite,

På onsdag sticker jag nog hem, stannar till fredag på fredag sticker jag nog till tivoli i köpenhamn med teamet sen jobbar jag igen helg, jobbar ca6 veckor i rad helg, men det är bra, det är bra pengar speciellt om jag nu ska spara till en resa med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0