the only way to make...

Ja nu sitter jag vid datorn igen, har lägenheten för mig själv nu i några timmar eftersom Bernice är hemma hos Maria.


Fredags var det fest, som vanligt, men jag gillar det haha. Het oki kväll inget speciellt, gick hem vid halv 3 tiden, både Bernice och maria blev helt paffa när jag sa att jag skulle hem, dom bara va? brukar alltid vara do som vill hem tidigare och jag som aldirg vill hem, men orkade inte vara uppe var sjukt trött, det roliga var att Både B och M trodde att jag skulle träffa någon kille och det var därför jag gick hem tidigare, haha ja det hade varit så typiskt mig men inte denna gången, denna gången gick jag direkt hem till Bernice och somnade runt 4 tiden

Igår jobbade jag och det var sjukt jobbigt, fick en busringare med som sa att hon ville hjälpa teknikern och klä av sig naken och smeka sig osv, det enda jag sa till henne var, har du inget  vettigt att säga behöver du inte ringa hit, jävla psykfall.

Efter jobb stack jag hem till Maria där maria och bernice låg halvdeckade på soffan, efter att tag blev jag riktigt rastlös och frågade ifall vi skulle ut och festa eller kolla på bio, men nepp, inget ut av de ville de, så jag la mig til rätta och somnade, vaknade igen vid halv 1 tiden och kunde inte somna om igen för än halv 5 på morgonen.  Lånade en massa disney filmer ut av Maria det är därför jag sitter här nu, vaknade och stack direkt från maria näst in till för att kunna se på så många filmer som möjigt innan bernice kommer hem.

Imorgon börjar hevetet, då jobbar man 6 dagar i veckan, men det kommer vara värt det sen i september när man får den lönen,  nej nu ska jag gå och laga lite mat, är uttråkad haha.


see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0