20091226

BAAAAAKKKKKIIISSSS, mår skit dåligt vill bara hem och sova bort hela dagen, men det får man inte,  utan man måste jobba. Ibland är det itne lätt att vara mig haha.

Igår var sjukt kul, iaf på förfesten, alla var pepp och glada och odrägliga, vissa var lite för pepp så deras kväll slutade lite tidigare, men för oss andra bar det ut till BJ, sjukt länge sen jag var det, helt ok folk.

Fattar inte att jag var så pigg i morse när jag gick till jobbet men nu när jag väl sitter här har jag sjukt ont i huvudet....

Jaja man ska itne klaga, tjänar en hel den idag typ 300:-/tim jävla najs, och lika dant i morrn. 

På måndag drar jag till ullared och Göteborg, med Ema, Oskar och Iljas.

Kommentarer
Postat av: Chris

hahahaha, bakis som vanligt din skitunge!! ;)

2009-12-28 @ 15:28:45
URL: http://christelayoub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0