only the strongest survive

... and it will be me.


Nu är det lördag och jag ska umgås med Pernilla Ema Hann Frida och Lina vilket jag inte gjort på väldigt länge känns det som, inte på en helg iaf haha. Förra helgen kunde jag inte träffa dom för då var jag på firmafest och sen lördag söndag mådde jag skit  på grund ut av olika saker.

Men nu denna helgen mår jag hyfsat bra.

Igår var det jobb som gällde som vilken annan fredag och efter det  fikade jag med Xheve och Elvis sen kom .... och hans vän och höll oss lite sällskap innan dom skulle kolla på bio, trevligt värre  :)  var så otroligt trött när jag kom tillbaka till hlm att jag stack hem direkt och somnade bums när jag lade mig i sängen, Idag vaknade jag kl 9 men somnade om illa kvick igen, när jag vaknade för andra gången fixade jag mitt hår, det vill säga jag färgade det brunt, MÖRK brunt, blev lite för mörkt kände jag men jag vönjer mig nog, annars  blev jag hel nöjd. Xhene som lurat i mig att jag ska färga det brunt och jag kände för en förändring, ni vet händer det nåågot jobbigt i mitt liv färgar jag alltid håret, det är som terapi för mig, som en nystart och det behöver jag verkligen nu.....

Livet annar rullar på, jag jobbar, ja jag vet att jag pratar mycket om mit tjobb men jag kan inte hjälpa det, jag trivs där och det händer alltid något roligt där, men nästa vecka kommer bli ett helvete, då har jag utbildning mån-fre 8-17 och sen jobbar jag lör sön och mån tis. men det är sånt man får ta, det är pengar och jag gillar pengar riktigt mycket. :)

Pappa och jag har dirkuterat skatt, jag tyckte det var idiotiskt att betala så mycket i skatt men klok som pappa är förklarade han att skattepengarna gåt till så mycket, vägar, skolor, bibliotek, sjukhus ja en massa och hade vi inte betalt skatt hade allt blivit så mycket dyrare så hellre betala 32% i skatt än att betala 50% mer när man ska göra eller köpa något.

Nej nu ska jag vara lite social mot Pernilla hade jag tänkt mig ni får ha det bra alla.


Jag är glad för din skull inners inne är jag glad för din skull, men inte just nu,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0