Beautiful boy

Kollade nyss på Twilight, det är den bästa filmen jag sett på väldigt läge. Jag ber till gudarna att det kommer en uppföljare som är dubbets så bra. Han var så vacker, så otroligt vaker, han är en av de vackraste människorna jag skådat i mitt liv, hans ansikte var.. ja det går inte att beskriva. Så stark som hon kände, en sådan kärlek för någon som hon hade, att hon ville offra sitt liv, sitt liv för kärleken. Denna filmen går inte att beskriva med ord, så fantastiskt bra jag tyckte den var.

Kärlek är nog det underbaraste jag vet, kärlek för pojkvän, flickvän, familj, vänner you name it. Kärlek är nog den mest underbara känslan som finns på jorden, att älska någon, att bli älskad, det kan inte finnas någon bättre känsla, jag tror verkligen inte det. Kärlek gör dig glad, du får hopp, du tror, du blir galen haha. Kärlek gör så mycket. En enda  liten känsla eller snarare stor känsla gör så mycket för en enda person. Jag är nog den mest olyckligaste personen i världen känns det som ibland, men innerst inne vet jag att jag runt om i min omgivning är jag omringad av människor som älskar mig, Min familj mina vänner, kan mna önska sig mer kärlek. Klart man kan, det gör jag, men just nu, i denna stund, är jag glad för det jag har, för det är inte lite kärlek jag har runt om kring mig, det är mycket, det är så mycket att man inte ens kan mäta det, du kan inte väga det, du kan ingenting, du bara vet att det finns där. Varför ska man klaga för att man saknar kärlek från en enda person, när man har så mycket annan kärlek, det är en väldigt bra fråga, den frågan ställer jag nästan dagligen till mig själv. Men jag tror att det är så det ska vara, kärlek ska vara jobbigt ibland för hur ska man annars kunna uppskatta det när det är bra, hur ska man annars veta att det är bra, om man inte kännt på det värsta med. Det är det jag gör just nu, jag känner på det värsta, men jag har ett hopp om att när det värsta är över så kommer jag känna sådan lättnad över att det är över och sådan lycka över det jag har nu, det jag hade och det jag kommer få.  Livet är hårt ibland men det är bara till att acceptera det för hur ska man annars kunna njuta av de goda stunderna, som när du får ett samtal av en vän, när du kommer hem och får en kram, när du har en omgivning som säger att det älskar dig och finns alltid där för dig.

Jag vill bara säga detta, ta hand om er, ta vara på det ni har, njut av var sekund ni har. Njut av den dåliga tiden för när det är som värst kan det bara bli bättre. När du nått botten är det bara ljuset kvar och det är de som är det fantastiska....




Nu ska jag sluta skriva, kl är 05.55 och jag måste egentligen sova, men det går inte så bra, kände bara efter filmen att jag var tvungen att skriva av mig lite. Jag vet nu att jag är snart vid botten och då är det bara ljuset kvar, då kan det bara bli bättre och det är jag så glad för. Äntligen, snart är det mig tur, min tur att känna all kärlek.

Sov gott alla och en god fortsättning på det nya året. 2009 är mitt år, det är nu det gäller, det är nu det händer. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0