I was unrecognizable to myself, saw my reflection in a window, didn´t know my own face and my clothes don´t fit me no more, I can feel myself fading away

Sitter på jobbert just nu, kl är 18.50 det vill säga att jag slutar om exakt 70 min.  vilket jag längtar väldigt mycket till.
Efter jobber blir det att umgås med mina arbetskamrater med lite alcohol och massa prat, jag gillar haha. Kanske till och med drar ut på något dansställt vem vet, jag är ganska impulsiv av mig så man vet aldirg med mig haha.



Annar  är väl livet som vanligt, händer inte särskillt mycket, jobbar och står i och hittar jag någon lucka så försöker jag att umgås med mina underbara vänner osm jag älskar väldigt mycket och som jag skulle göra allt för att slippe... skojja, som jag skulle göra allt för att aldrig mista. De är verkligen riktigt vänner, man kan inte hitta några bätte  om man så leta i hela världen.

I say my love for you could never die, but that´d change if I ever found out about you hand her, It´s so damn easy loving you.


you think i+m strong, you´re wrong!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0