its hard but it´s a new beginning

Just det, igår var jag men mina vänner och firade in det nya året, 2009. Många har hopp, drömmar inför det nya året, lika så jag. Men jag vet att hur mycker jag än hoppas kommer den enda drömmen jag inte gå i uppfyllelse. Hur mycket jag än kämpat, har det alltid slutat i katastrof. Jag insåg igår att det inte är lönt längre, jag har inte kraft nog att kämpa, hoppas kommer jag alltid, men nu finns det ingen kraft kvar. Jag älskar honom, jag har älskat honom en lång tid, längre än vad jag själv vill erkänna. Han kommer alltid vara speciell, han kommer alltid ha en viss plats i mitt liv, i mitt hjärta. Men orken finns inte kvar längre, mina sista krafter tog slut i går. Detta är det första nyår du inte önskat mig gott nytt år sen dagen vi först träffades, detta var den värsta nyår i mitt liv, du förstörde den och jag förstörde den för mina vänner. Förlåt.


Jag önskar alla en hoppfullt 2009 jag ber för att alla era drömmar ska gå i uppfyllelse...................



its hard but it´s a new beginning

Kommentarer
Postat av: Hanna

du förstörde ingenting <3

2009-01-01 @ 18:59:54
URL: http://hannusis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0